20 książek do przeczytania w 2020 roku

Hej, hej, helo! Witam się z wami w pierwszym dniu 2020 roku  w celu przedstawienia wam 20 książek, które chcę przeczytać w 2020 roku. Część z nich zalega mi na półce od jakiegoś czasu i chcę je przeczytać, inne to pozycje których premiery wyczekuję z ogromną niecierpliwością, a pozostałe to książki, na które po prostu już od bardzo dawna mam ochotę.

 Tak więc przestawiam wam moje 20 książek na 2020 rok!

  1.  "Po zmierzchu" - Alexandra Bracken
  2.  "Małe kobietki" - Louisa May Alcott
  3. "Vangeful" - V.E. Shwab
  4.  "Dziwne losy Jane Eyre" - Charlotte Bronte
  5.  "Zakon drzewa pomarańczy" - Samantha Shannon
  6.  "Królestwo kanciarzy" - Leigh Bardugo
  7.  "Królowa niczego" - Holly Black
  8.  "Ostatnia godzina" - Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska
  9.  "Bieguni" - Olga Tokarczuk
  10.  "Liga smoków" - Naomi Novik
  11.  "Gra o tron" - George R.R. Martin
  12.  "Gdyby ocean nosił twoje imię" - Tahereh Mafi
  13.  "A jeśli to my" - Adam Silvera, Becky Albertalli
  14.  "Był sobie pies 2" - W.Bruce Cameron
  15.  "The foxhole court" - Nora Sakavic
  16.  "Perłowa dama" - Aleksandra Polak
  17.  "Stan Lee. Człowiek - Marvel" - Bob Batchelor
  18.  "Siedmiu mężów Evelyn Hugo" - Taylor Jenkins Reid
  19.  "Drogi Evanie Hansenie" - Emmich Val
  20. "12 dni świąt Dasha i Lily" - Rachel Cohn, David Levithan


Na dzisiaj, to by było na tyle. Tworzycie swoją listę czytelniczą na 2020 rok, czy może nie? Ja osobiście gorąco was do tego zachęcam, ale oczywiście do niczego nie zmuszam. Szczęśliwego Nowego Roku kochani i niech 2020 rok, będzie dla was owocnym czasem!

Komentarze

  1. Mam nadzieję, że uda Ci się to przeczytać :D
    Ja również stworzyłam w tym roku swoją listę, ale czy uda mi się ją zrealizować? Takiej pewności nie mam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz