Maraton nieprzeczytanych vol.2

W zeszłym roku zorganizowałam sama dla siebie Maraton Nieprzeczytanych, który okazał się być dla mnie bardzo owocny. Właśnie zaczyna się październik i podobnie jak w zeszłym roku, uważam, że to najlepszy okres na zakończenie lektury kilku niepodokańczanych książek, które w dalszym ciągu stanowią większą część mojej biblioteczki. Co jest sporym wyczynem patrząc na to, że mam na półkach około wciąż nieprzeczytanych książek. Przerażające, prawda? Co prawda wciąż mam również przed oczami natłok roboty na studia, których 2 rok właśnie rozpoczęłam, a już chcą mnie zabić, ale właśnie dlatego uważam, że to najlepszy moment na taką akcję, ponieważ będę mogła się zrelaksować po dniu na uczelni i nauce, przyjemną lekturą. Rok temu wybrałam z mojej biblioteczki 20 pozycji, a w tym postanowiłam wybrać o dwie więcej i takim oto sposobem skończyłam w tym TBR-ze z liczbą 22 książek, które bardzo chciałabym zakończyć przed końcem tego roku i uważam że mam ku temu spore szanse, choć oczywiście nie zakładam, że przeczytam wszystkie z nich. Co nie zmienia faktu, że chciałabym przeczytać przynajmniej większość, co mam nadzieję tym razem mi się uda. Mam również nadzieję, że ta akcja zmotywuje mnie do ponownego robienia zdjęć książkom oraz pisania recenzji, które to doświadczenie swoja drogą, przydało mi się dopiero co kilka dni temu na studiach, kiedy musiałam napisać recenzję artykułu naukowego. 

Podobnie jak rok temu Maraton Nieprzeczytanych będzie trwał od początku października do końca listopada, czyli dokładnie 2 miesiące (61 dni) i podobnie jak rok temu, w między czasie będą się pojawiały recenzje książek, które uda mi się skończyć, a 1 grudnia pojawi się podsumowanie Maratonu, który mam nadzieję, pójdzie przynajmniej tak dobrze jak ten rok temu. A jako pozycje do przeczytania wybrałam sobie:

  • "Stan Lee - Człowiek Marvel" - stan aktualny 233/364 str.
  • "Artemis Fowl" - 201/291 str.
  • "Wisielcza góra" - 10/450 str.
  • "Królestwo kanciarzy" - stan aktualny 231/590 str.
  • "Smok jego królewskiej mości" - stan aktualny 117/350 str.
  • "Niewidzialne życie Addie La Rue" - stan aktualny 120/605 str.
  • "A neon darkness" - stan aktualny 28/256 str.
  • "Blask nocy letniej" - stan aktualny 76/385 str.
  • "Vangeful" - stan aktualny 118/580 str.
  • "Wszystkie kolory moich wspomnień" - stan aktualny 10/445 str.
  • "Cementary boys" - stan aktualny 8/344 str.
  • "Serce z cierni" - stan aktualny 235/456 str.
  • "Alicja" - stan aktualny 180/310 str.
  • "Cud miód malina" - stan aktualny 145/415 str.
  • "Książę cieni" - stan aktualny 38/482 str.
  • "Miasto popiołów" - stan aktualny 7/441 str.
  • "Wojna makowa" - stan aktualny 344/638 str.
  • "Tkając świt" - stan aktualny 204/431 str.
  • "Schoolomance" - stan aktualny 28/315 str.
  • "Naznaczeni" - stan aktualny 72/332 str.
  • "Arsene Lupin" - stan aktualny 7/285 str.
  • "Trzej muszkieterowie cz.1" - stan aktualny 163/382 str.
Jak widzicie obok tytułów pojawiły się również numery stron, na których aktualnie jestem. I tak, owszem w przypadku 5 pozycji nie przekroczyłam nawet 10 stron, więc to może trochę naciągane dokańczanie, ale to nieistotne. To mój maraton i sama mogę ustalać zasady, więc właśnie to robię, a że mam akurat ogromną chęć na te książki, trafiły one do TBR-u.

Na dzisiaj, to by było na tyle i, mam ogromną nadzieję, odezwę się już niedługo przychodząc do was z nową recenzją!

Komentarze

Popularne posty