21 książek do przeczytania w 2021 roku

Witajcie kochani! Zaczął się nowy rok, a wraz z nim, przyszła pora na stworzenie listy książek, które chciałabym przeczytać w tym roku! W 2020 niewiele czytałam, przez co ostateczny wynik okazał się dla mnie niezwykle rozczarowujący, jednak skoro zaczęłam czytać dopiero w październiku, bardzo zaskoczona nie jestem. Podobnie jak w zeszłym roku postanowiłam jednak stworzyć to wyzwanie, wciąż z książkami, które chcę przeczytać i które mam u siebie na półce, postanowiłam wybrać jednak pozycje inne niż w zeszłym roku, żeby nie było zbyt nudno. A więc już nie przedłużając, zapraszam was do listy lektur, z którymi chciałabym się zapoznać w 2021 roku.

  1.  "Colorado Kid" - Stephena Kinga
  2.  "Enola Holmes. Sprawa zaginionego markiza" - Nancy Springer
  3.  "Sherlock Holmes. Tom 3" - A.C. Doyle
  4.  "A neon darkness" - Lauren Shippen
  5.  "Cyrk nocy" - Erin Morgenstern
  6.  "Peter and Wendy"
  7.  "Instytut" - Stephen King
  8.  "Deadly education" - Naomi Novik
  9.  "Czas żniw" - Samantha Shannon
  10.  "Jądro ciemności" - Joseph Conrad
  11.  "Supernatural. Nevermore" - Keith DeCandido
  12.  "Po zmierzchu" - Alexandra Bracken
  13.  "Wojna makowa" - Rebecca F Kuang
  14.  "Gra o tron" - George R.R. Martin
  15.  "Czerwone zwoje magii" - Cassandra Clare
  16.  "Zaginiona księga bieli" - Cassandra Clare
  17.  "Przebudzenie. Część 2" - Cherie Dale
  18.  "The extraordinaries" - T.J. Klune
  19.  "Red, white, royal blue" - Casey McQuiston
  20.  "Syn nieskończoności" - Adam Silvera
  21.  "Trzej muszkieterowie"
Jak widzicie na liście znajduje się aż 5 pozycji, które będę czytać w języku angielskim. Po lekturze "The Infinite noise" polubiłam czytanie książek po angielsku i chciałabym to częściej robić, dlatego wybrałam te kilka pozycji, które mam nadzieję, przypadną mi do gustu, choć jestem co do tego właściwie całkowicie przekonana.

A czy wy tworzycie takie listy? A jeśli tak, to czy realnie wam one pomagają, czy tak naprawdę, w ostateczności wynik jest taki, jaki jest XD Jestem też ciekawa, czy czytaliście, którąś z pozycji jakie wybrałam dla siebie i polecacie ją albo wręcz przeciwnie, odradzacie? Dajcie znać w komentarzu a tym czasem życzę wam udanego nowego roku!

Komentarze

Popularne posty