Social media Book TAG

Już dawno na blogu nie pojawił się żaden post, więc postanowiłam w końcu go reaktywować, a zacznę od, jak już z pewnością zauważyliście po tytule postu, Book Tagu, bo czemu by nie. To przyjemna odmiana od wszystkich recenzji i świetny sposób na ponowne zebranie energii na reaktywacje. Tak więc nie przedłużam już i zapraszam na Social media Book Tag!

1. Twitter - Twoja ulubiona krótka książka

Skoro krótka, to wybiorę naprawdę króciutką, czyli "Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa". Książka mojego dzieciństwa, króciutka i przyjemna, którą uwielbiałam jako dziecko i którą uwielbiam w dalszym ciągu, mimo upływu czasu.

2. Facebook - Książka, którą każdy przeczytał i poczułeś presję aby ją przeczytać.

Myślę, że za taką pozycję mogę śmiało uznać "Buntowniczkę z pustyni", której co prawda jeszcze nie skończyłam, ale była opowieścią tak popularną, że kiedy nadarzyła się okazja zakupu 1 tomu w przystępnej cenie, nie mogłam sobie tego odmówić.

3. Tumblr - Książka, którą przeczytałeś zanim to było popularne.

Aktualnie jestem już tak zagłębiona w książkowym świecie, że nie wiem czy byłam odkrywcą jakiejś dobrej, popularnej książki, zanim stała się ona naprawdę modna. Myślę, że najbliższą przypasowaniu w tej kategorii jest seria "Mroczne materie", która niedawno przeżyła swoją drugą młodość, ja jednak zapoznałam się z całą trylogią już jako dzieciak i pokochałam ją już wtedy całym sercem.

4. Myspace - Książka, która nie pamiętasz czy Ci się podobała czy nie.

Od czasu prowadzenia bloga rzadko zdarza mi się zapominać, czy jakaś książka mi się podobała czy nie, bo zwykle pamiętam ogólne wrażenie po lekturze. Jest jednak jedna pozycja, którą zaraz po przeczytaniu wychwalałam niebotycznie, a niecały tydzień później, zapomniałam prawie wszystkiego z jej fabuły, a mowa oczywiście o "Szklanym tronie" Maas. Ja nie wiem, co jest nie tak z tą książką, że tak szybko o niej zapomniałam, ale gdy patrzę na to w tej chwili, nie tyle nie pamiętam czy mi się podobała, co najzwyczajniej w świecie nie mam pojęcia, co o niej sądzić.

5. Instagram - Książka tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie.

O rany... No takich książek mam naprawdę dużo i trudno mi wybrać jedną, choć jeśli już musiałabym się na coś zdecydować, to z pewnością byłoby to anglojęzyczne, kolekcjonerskie wydanie "Sherlocka Holmesa", po zakupie którego, nie mogłam wręcz oderwać od niego wzroku.

6. YouTube - Książka, do której chciałbyś zobaczyć ekranizacje.

Jest to książka, którą pokochałam właściwie od pierwszej strony i której ekranizacji miał się podjąć Peeter Jackson, jednak zrezygnował z praw do ekranizacji. A szkoda, bo książka jest niesamowita, a pod okiem Jacksona z pewnością wyrosłaby jej godna ekranizacja, a jest to seria o "Temerairze". Nie wiem jak wy, ale mnie wręcz pali na myśl o filmie nakręconym w czasach Napoleońskich, kiedy to w czasie wojen w Europie, ludziom pomagały smoki. To musiałoby wyglądać niesamowicie.

7. Goodreads - Książka, którą polecasz wszystkim.

"The infinite noise"! "Vicious"! "Szóstka wron"! "Percy Jackson"! "Dość dobre powody aby pozostać przy życiu"! "Posępna litość"! Muszę mówić więcej? XD


I dzisiaj to by było na tyle, ale mam nadzieję, że w najbliższych dniach, doczekacie się kilku recenzji, nad którymi w końcu postanowiłam przysiąść. Tak więc na chwilę obecną, życzę wam miłego dnia i mówię do zobaczenia, a wszystkich chętnych zachęcam, żeby sami wykonali ów tag.

Komentarze

  1. Koniecznie muszę sobie odświeżyć Opowieści z Narni i poluję na całą serię. :)
    Szóstke wron właśnie czytam i póki co podoba mi się, ale jakoś wolno mi idzie czytanie, w sumie nie wiem dlaczego, bo książka mnie mocno wciąga. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zachwyciła, ale początki też miałam problemy i wolno mi szło, ale potem się naprawdę wkręciłam i nawet nie zauważyłam, kiedy tą pozycję skończyłam XD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty