Winter Wonderland Book TAG

Hejka ludzie!
Zainspirowana Justyną z Łap chwile, postanowiłam podjąć się "Winter Wonderland BOOK TAG". W końcu zima to moja ulubiona pora roku, a dzisiaj spadł u mnie pierwszy śnieg, więc będzie to swego rodzaju moje osobiste uczczenie zimy :) Ale już nie przedłużam i zaczynamy!

1. Jaka książka jest tak urocza i pełna ciepła, że zawsze rozgrzewa twoje serce?
Urocza, ciepła i rozgrzewająca serce. Myślę, że dokładnie tak działają na mnie wszystkie książki Kerstin Gier, z czego kilku recenzja jest już na blogu. Ale zawsze rozgrzewają mnie również moje "psie książki" które stoją na mojej półce, czyli "Marley i ja", "Był sobie pies", "Nasze piękne dni w Andaluzji" no i oczywiście również "Psiego najlepszego". Wylewam przy tych książkach wiele łez, ale nic nie ma w sobie tyle uroku co pies i nic nie rozgrzewa bardziej mojego serca niż lojalność, jaką obdarowuje swojego właściciela.

2. Jaka jest twoja ulubiona książka z białą okładką?
Tak szczerze, to mam naprawdę niewiele książek z białymi okładkami a spośród nich trudno mi wybrać ulubioną, ale myślę, że idealnie wpasuje się tutaj 6 tom serii o "Temerairze" autorstwa Naomi Novik, czyli "Języki węży". I co tu dużo mówić? Jestem zakochana w twórczości Novik i serię o Temerairze pochłonęłam jednym tchem i choć 6 tom nie jest moim ulubionym, to jednak jako jedyny jest biały XD

3. Siedzisz w ciepłym fotelu z kubkiem gorącej czekolady w ręce. Jaką książkę czytasz?
Podejrzewam, że byliby to "Zwiadowcy", bądź też oczywiście "Harry Potter", bo gdy usłyszałam hasło czekolada i fotel, pomyślałam w pierwszej kolejności właśnie o tych dwóch seriach :)

4. Na dworze pada śnieg, a ty chcesz zagrać w wojnę na śnieżki. Z jakimi bohaterami książkowymi chciałabyś ją stoczyć?
Wybór jest banalny. Przebiegłabym cały zamek ze ślizgońskich lochów, aż do wieży gryffindoru i zaciągnęła do zabawy Freda i Georga. Z tymi dwoma u boku, nie mogłabym się nudzić i byłaby to niezapomniana zimowa wojna, w której i tak koniec końców, brałby udział cały zamek razem z Dumbledorem XD

5. Niestety ogień w kominku powoli już gaśnie. Ostatnie rozdziały jakiej książki byś wyrwał i wrzucił do ognia, żeby jeszcze chwilę dłużej się ogrzać?
Może zignorujmy fakt, że mają to być ostatnie rozdziały i wrzućmy do kominka książkę, która była bezsensowna już od pierwszych rozdziałów, a mianowicie "Harry Potter i przeklęte dziecko". Ja już się wkurzałam na tą książkę, na jej bezsensowność i debilizm, a opinie macie zarówno na blogu, więc po prostu ją spalmy i cieszmy się przy jej ogniu poprzednimi tomami.

6. Jaką książkę kochasz tak bardzo, że kupiłbyś kolejny egzemplarz, żeby podarować go komuś na święta i przekonać go do czytania?
Czy naprawdę bylibyście zdziwieni, gdybym powiedziała "Szóstka wron"? Myślę, że ci, który znają mnie lepiej nie będą zaskoczeni, bo ja tak bardzo kocham tą książkę, że wciskam ją zawsze wszystkim przy każdej nadarzającej się okazji.

7. Kogo zapraszasz do wykonania tego tagu?
Cóż... Oczywiście Prezydenty, czyli:
- Seweryne z instagrma @lowca
- Delfinę z instagrama @delfinowe_księgi
- Ewę z instagrama @ewa.k.czyta
- Age z instagrama @lost_.in._dreams i z boga lostindreamsblog.blogspot.com
A poza nimi również:
- Julkę z instagrama @julabooks i z bloga julabooks.blogspot.com
- Julkę z instagrama @book_mol i z bloga bookmol811.blogspot.com

To by było na chwilę obecną na tyle, kolejny post przy odrobinie szczęścia w sobotę, a kolejny po świętach, więc oczekujcie kolejnych recenzji, a ja na razie się z wami żegnam i będę dawać znać o nowych postach na moim instagramie :*


Komentarze