Maraton nieprzeczytanych

Wczorajszego wieczora, bardzo spontanicznie, zaczęłam przeglądać książki znajdujące się w mojej biblioteczce, w poszukiwaniu jakiejś ciekawej lektury i tym oto sposobem zauważyłam, że 2/3 wszystkich nieprzeczytanych książek stojących na moich półkach to zwykle książki rozpoczęte i w dalszym ciągu nie skończone! Tak więc powyciągałam część z nich i pomyślałam, że może fajnie byloby zrobić sobie maraton czytelniczy z nieprzeczytanymi książkami. Początkowo zaplanowałam go na tydzień, ale chwilę później spojrzałam na cały stos książek który obok mnie leżał i zdałam sobie sprawę z tego, że nie dałabym rady przeczytać ich nawet przez jeden miesiąc. Takim oto sposobem, po dłuższej chwili zastanowienia, postanowiłam, że maraton zacznę w dniu dzisiejszym, czyli 7 października i potrwa on aż do końca listopada! Przez najbliższe 55 dni mam w planie dokończyć lekturę aż 20 książek i nie będę rozpoczynać żadnej nowej lektury. No dobrze, prawie żadnej, bo mogą się pojawić dwa wyjątki. Pierwszym z nich jest pozycja "Księgi zapomnianych żyć", a drugim i jednocześnie bardziej prawdopodobnym "The Infinite noise", czyli książka, którą zamówiłam z BookDepository i na którą czekam z olbrzymią wprost ekscytacją.

W każdym razie powróćmy do sedna sprawy, kiedy to przedstawiam wam, moje plany czytelnicze na najbliższe 2 miesiące! Przez ten okres nie zamierzam zaglądać do swojej biblioteczki po inne książki i będę sięgać wyłącznie po to, co leży na moich 3, całkiem sporych stosikach, tak więc nie przedłużam i przedstawiam pozycje, które wybrałam dla siebie na najbliższy okres.

  • "Przebudzenie. Córka wiatru. Cz.1" - stan aktualny, 403/620 str.
  • "Przebudzenie. Córka wiatru. Cz.2" - nie rozpoczęta, jednak trafia do maratonu, jako że to jedna książka, tylko rozdzielona na dwa tomy, 470 str.
  • "Spektrum. Geminy. Tom 2" - 71/650 str.
  • "Sherlock Holmes. Dolina trwogi, Przygody sherlocka Holmesa, Szpargały Sherlocka Holmesa" - 497/840 str.
  • "Sodomion" - 202/333 str
  • "Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa" - 26/182 str.
  • "Tomek na czarnym lądzie" -18/268 str.
  • "Vangeful" - 118/580 str.
  • "Liga smoków" - 48/493 str.
  • "Bibliotek dusz" - 74/491 str.
  • "Szkoła szpiegów" - 54/264 str.
  • "Ostatnia godzina" - 126/661 str.
  • "Serce z cierni" - 229/456 str.
  • "Save us" - 115/351 str.
  • "A jeśli to my" - 140/ 400 str.
  • "Stan Lee -Człowiek Marvel" - 110/364 str.
  • "The foxhole court" - 158/336 str.
  • "Ządze Kleopatry" - 81/326 str
  • "Zostawiłeś mi tylko przeszłość" - 200/420 str
  • "Blask księżyca" - 106/213

Jak widzicie obok tytułów książek podałam również strony na których aktualnie jestem w porównaniu do ilości stron, które ma dana pozycja. Myślę, że dzięki temu zabiegowi, zarówno wam jak i mnie, łatwiej będzie odnaleźć się w tym, ile faktycznie udało mi się przeczytać i jak wiele mam jeszcze do dokończenia.

1 grudnia natomiast pojawi się na blogu podsumowanie tego maratonu, w którym porównam sobie ile książek udało mi się skończyć, a ilu nie. Zobaczę również ile stron udało mi się przez ten czas przeczytać i ogólnie podsumuję ten dwumiesięczny maraton. W między czasie z pewnością będą się pojawiały zaległe recenzje przeplatane tagami, oraz moimi opiniami o tych książkach, które w między czasie przeczytam, więc nie wykluczone, że poznacie część dokończonych książek, jeszcze przed wielką konfrontację. Ponadto, jeżeli będziecie chcieli na bieżąco śledzić moje postępy w maratonie, zapraszam was serdecznie na mojego INSTAGRAMA gdzie będę zamieszczać posty oraz instastories na bieżąco.

Tymczasem to by było już tyle, na chwilę obecną i uciekam czytać, jeżeli mam się z tym wszystkim wyrobić i życzę wszystkim miłego wieczoru!

Komentarze

  1. Super pomysł i świetny patent na nadrobienie zaległości. Życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nadrobieniu ich! Chyba też musiałabym zrobić taki przegląd.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz